3 mar 2010

Mitja carta per a una GRAN AMIGA i UNA GRAN MESTRA. Per Alícia Garrigó

COMPANYA, AMIGA, PERSONA

He aprés??? i tantttttttttttt , molt.............que tinc coratge, certament , que sóc valenta sí, però al que no vull renunciar , mai, és a ser persona i la meva inversió ha estat sempre: En capital humà, entenent aquesta paraula en el sentit més ampli.

Defenso, els Drets Humans amb l’autenticitat de la meva reflexió personal, amb el discurs de molts anys d’anar pel món, amb el cor a sobre i amb les emocions de la mà.

Crec en un món diferent, on els nostres nenes i nenes puguin créixer, per sobre totes les coses i VIURE el millor possible!!!

APRENDRE és un concepte relatiu, sinó esdevé una eina,per ajudar en el camí difícil de la vida.

Crec en un món diferent.....en el que cal responsabilitat i coratge per a canviar allò que ningú, NO vol pronunciar: injustícies, crueltat, indefensió, abús,violència....

Jo pronunciaré, escriuré , diré ,denunciaré....SÉ QUE,ALLÒ QUE NO ÉS DIU, NO EXISTEIX,llavors no és possible lluitar, canviar protegir....millorar...

LES PARAULES DONEN o treuen REALITAT, per això sóc crua quan parlo i penso.

M’AGRADEN TANT LES PARAULES!!!

6 comentarios:

  1. Alícia ,tens tota la raó el que no es diu no existeix per tant, no es pot defensar,segueix així.

    ResponderEliminar
  2. Em tens al.lucinat amb la teva escrptura i amb la teva saviesa

    ResponderEliminar
  3. No sé si ets tan valenta com dius, si, escrius molt bé, redactes, molt bé , peró que me'n dius de la vida, que saps tú de la vida..algun dia explicaré jo la meva...
    Menos lobos caperucita...

    ResponderEliminar
  4. Hi ha qui passeja molt, com en els núbols , dalt de pedregosos camíns, tan a munt potser que no senten el plaer d'una bona música.
    Hi ha qui fica la cullera sempre

    ResponderEliminar
  5. No ho diràs per mi,oi? poca solta, tú que sabràs

    ResponderEliminar
  6. res de fet no se res i ty explica

    ResponderEliminar